Svara på kommentar om willow

Faktiskt så följer jag henne på tumblr så fu har tur!
1. nej hon är inte bi hon är bara 11.

2. Nej hon har inte skrivit det någonstans, kan vara ett fejk-konto (suger på att stava...) som skrev det
 
3. Nej låten jag tror att jag har läst någonstans (antagligen hennes tumblr) att det handlar om att hon är sig själv och att hon inte försöker att ändra på sig för att passa in. Vad andra tycker om henne inte spelar någon roll och att hon vill att alla ska vara sig själva inte bry sig om vad andra tycker och tänker om än. jag tycker att det är jätte bra att hon vågar vara sig själv när hon är känd och hon får säkert massor med hat som hon inte bryr sig om, hon är stark helt enkelt :)
4. 
 


(Skämt för er som inte fattar)
I am 11 är det ända hon svarar på sin Tumblr
 

Kommentarer
Postat av: moa

Inte för att jag tror att hon är bi men varför ska,man bry sig jag älskar henne för att hon är sig själv och det är det låten handlar om för mig att även om hon får mycket hat så är hon sig själv och det spelar ingen roll hur mycket hat hon får hon tar sin egen väg och når väldigt lånt oxå.

2012-08-11 @ 22:42:03
Postat av: Alexandra

Åh, okej. Tack för att du svarade. :)
Ja visst, jag skulle inte precis tycka mindre om henne OM hon var det.
Fast nu är hon ju 11, men du fattar.
Hon och hennes familj betyder jätte mycket för mig.
Hon är dessutom en utav mina förebilder.
Hon är sig själv och har sin egen stil. Som du sa, hon är stark.

Började bara undra när typ alla skrev att hon kommit ut med det.
Även om jag fattar att det finns fejk-konton osv.

Menade inget elakt med mina fråga. :)

2012-08-12 @ 06:01:25
Postat av: Anonym

Det är exat samma sak som om Justin Biber, Om han var gay så skulle inte det vara nått fel på honom.. Nu är ju inte han gay då men.. Willow och Justin och alla är lika mycket värda även om man är kär i samma kön. Ja jag vet att Justin eller Willow är kära i samma kön som dom själva. Men om dom var det skulle väl dom kunna göra lika bra låtar fortfarande. Och vara samma personer, Lika snälla, Lika mycket värda. :)



ps menade inget illa. Så missuppfatta inte texten om jag uttryckte mig fel :)

2012-08-12 @ 14:07:57
Postat av: Anonym

OBBS SKREV FEL DOM ÄR INTE KÄRA I SAMMA KÖN SOM DOM SJÄLVA

2012-08-12 @ 14:09:04
Postat av: Anonym

Det är exat samma sak som om Justin Biber, Om han var gay så skulle inte det vara nått fel på honom.. Nu är ju inte han gay då men.. Willow och Justin och alla är lika mycket värda även om man är kär i samma kön. Ja jag vet att Justin eller Willow är kära i samma kön som dom själva. Men om dom var det skulle väl dom kunna göra lika bra låtar fortfarande. Och vara samma personer, Lika snälla, Lika mycket värda. :) ps menade inget illa. Så missuppfatta inte texten om jag uttryckte mig fel :)

2012-08-12 @ 14:09:22
Postat av: Anonym

OBBS SKREV FEL DOM ÄR INTE KÄRA I SAMMA KÖN SOM DOM SJÄLVA

2012-08-12 @ 14:09:39
Postat av: Selle smith

Ursäkta mig? Jag vet allt om willow och Jaden och hon är ABSOLUT INTE bi. Omg folk vad säger ni hon är bara 11 år gamal hon är verkligen inte bi hon gillar killar..!

2012-08-12 @ 19:20:25
Postat av: Anonym

Det spelar ingen roll hur gammal man e man kan fortfarande vara bi !!

2012-08-12 @ 21:59:29
Postat av: JADEN

Det spelar ingen roll hur gammal man e man kan fortfarande vara bi !!

2012-08-13 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback