SVAR PÅ FRÅGOR

1. Dejtar Jaden någon nu typ Stella hudgens?
Inte officiellt, men många tror att det kan vara något mellan dem. Vi får helt enkelt vänta och se!


2.Hur vill han att en tjej ska vara? ska hon ha en speciell hår färg eller något?
Han har sagt att han gillar blonda tjejer, men det var dock ett tag sen och smak förändrats.
Det vi vet är att han vill ha en tjej med humor.

3. Kommer han till Sverige?
Inte som det verkar just nu, men planerar han att åka hit så meddelar vi det så fort som möjligt!

4. Tror ni att han kan dejta fans om han hade tyckt om någon nu speciellt mycket?
Det tror jag absolut. Om ett fan kan behandla honom som vilken person som helst och inte behandla han som en kändis.

5. Följer jaden Smith er på twitter?
Nej, det gör han tyvärr inte.
Men följ honom på twitter @officialjaden

6. Kan han vara kompisar med fans eller helt vanliga personer som inte är kända?
Ja, han är t.ex kompis med Jordyn Woods som inte är känd. Men hon har dock blivit lite känd eftersom hon känner dem, men de har kännt varandra sen barnsben.


7. Behöver ni flera som bloggar (vill gärna hjälpa till) för att det är inte så många inlägg om dagen tycker jag.
Det största anledningen till att det inte är så mycket inlägg varje dag är för att det inte händer så mycket. Han är inte följd av tusen fotografer när han går ut som t.ex Justin.

9. När kommer nästa kapitell ut till novellen?
Jag håller på att skriva ett kapitell nu, så snart som möjligt!

10. Jag älskar eran blogg!
Tack! Jag älskar er läsare!!

11. Vad tycker han om hans lilla syster?
Som vilken storebror som helst älskar han ju sin lilla systern. Dock så ''mobbar'' Willow Jaden lite :) BusWillow!

Runt 5:15 ser berättar han om detta

vid 6:47 berättar han också att han älskar Twiligt filmerna, och har läst alla böcker. Han är team Edward!



12. Går han i skola? I så fall vilken?

Jaden går i skolan precis som vi. Han var blivit hemlärd men också gott i en skola som heter New Village Leadership Academy.

13. VARFÖR HAR NI EN FRÅGESTUND OM JADEN ?
ASSÅ DET ÄR INTE SÅ ATT NI KAN TYP SVARA PÅ FRÅGAN VAD ÄR DITT FAVOR GODIS !?
DET ÄR NT SSÅ ATT NI KAN SVARET TILL FRÅGORNA !

Vi svarar på så mycket vi kan, vissa kanske har vanliga frågor om hur gammal eller hur lång han är. Vi svarar på det vi kan och jag tror det uppskattas.

14. När ska jaden och willows nya film komma ut? För i en tjej tidning som jag läste stod det att Jaden och Willow Smith ska va huvudpersoner i en film som heter "Amulet" som deras pappa Will Smith producerar :) men när kommer den? <3
Finns ingenting nytt om det, den har inte börjat producerats eller filmas än så länge. Vi får hålla ögonen öppna!

15 Hur lång är han?
Jaden är ungefär 165 cm lång.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fuck säger ni han har inte alls sagt att han gillar blonda tjejer dock har han sagt att han gilalr svarta tjejer/mulatter och vissa vita.tjejen måste ha humor och fin kropp?

2012-01-20 @ 16:37:16
Postat av: Hanna

fråga1 har hört att will och jada har gjort slut presic stämmer det?



fråga2 direkt efter filmen karate kid hade kommit ut sa dom att dom skulle gör flera jalla fall en till. har dom lagt ner det eller kommer det en fortsättning?

2012-01-20 @ 16:49:03
Postat av: Sabbe Bergwall

tihihi, jag och jaden är lika långa och jag är blondin :D

2012-01-21 @ 01:24:44
Postat av: moa

hanna: jag har oxå hört att dom ska skilja sig, men vart har du hört det?! :O :)

2012-01-21 @ 13:35:37
URL: http://jadensmith.devote.se
Postat av: hanna

nån kompis sa det och sen har det stått i expressen i december typ men jag vet inte.

2012-01-21 @ 22:51:55
Postat av: Ebba

Haha jag tror inte att Stella vill vara tillsammans med honom... Han är bara 98 och hon är 95 men jaja ;)

2012-01-22 @ 17:22:36
Postat av: Amitis

Hej! Jag är en tjej som älskar Jaden. Han började faktiskt följa mig på twitter, IDAG... fattar ni hur mycket jag flippade eller? NeverSayNever!!!!!!

2012-02-03 @ 23:02:04
URL: http://sitima.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Har Jaden Skype? P.S Han följer mig på twitter, men skulle vilja prata med honom....

2012-02-04 @ 19:17:53
Postat av: Aryam

Hur lång är jaden.

2012-07-17 @ 18:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback