Födelsedagsvideo

Det är inte så många som har svarat på om dem är intresserade, men ni som är kan skicka mail till mig med video eller bild så skall jag försöka sätta ihop någonting.
 
Om ni skickar video säg: Happy Birthday Jaden! (kom ihåg att det måste vara på engelska!)
Om ni skickar bild: Ha antingen en lapp där det står: Happy Birthday eller skriv vad ni mest tycker om med honom, t.ex Your music, your eyes, your voice osv.
 
Jag kommer inte ta mer mail som kommer efter kl 18.00 imorgon då jag måste börja med filmen snarast möjligt.
Men om det är för lite folk som skickar in kan det bli så att jag inte fixar någon film. Så kom igen nu Jadenators, låt oss sätta Sverige på kartan för Jaden.
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Vart ska man skicka den till?

2012-07-07 @ 09:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback