Instagram bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså Jaden har har förändrat sin klädstil totalt. Om man kollar på filmen karate kid. Där har han värsta snygga klädstilen.. och om man kollar nu !? Dom Byxerna han har är ingen vidare. Är lite besviken på han att han förändrade den snygga stilen till en fulare stil...

Inget illa menat,, Han går som han tycker är snyggt.. Men det var bara det jag tyckte :)


Svar: han får vll vara som han är? det är väll ingen som går fram till dig på stan och säger att du har ful klädstil?
Lovisa

2012-07-20 @ 18:09:44
Postat av: Anonym

det var ju det jag sa

Svar: ja men det är hans klädstil och du får leva med det nu
Lovisa

2012-07-20 @ 21:04:56
Postat av: Anonym

jag vet jag sa ju att
- Inget illa menat,, Han går som han tycker är snyggt.. Men det var bara det jag tyckte :) '' å sa jag ju

Svar: men du behöver inte säga det till alla andra, det är bara onödigt
Lovisa

2012-07-21 @ 11:38:42
Postat av: JADEN

Fattar inte hur du kan säga att han har ful klädstil ? Jag tycker den är jävligt snygg, Lägg dig inte i om vad andra klär sig. tror inte du klär dig bättre själv.

2012-07-21 @ 11:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback