teen wolf fans?

Hej! Nu är det så att jag (ena ägaren av bloggen, alice) och min kompis har startat en fanblogg om the teen wolf cast. Den är helt ny, därför har vi inte så många besökare. Än ;). Så finns det några Teen Wolf fans här? Isåfall tycker jag att ni ska kolla in den! http://teenwolfcast.blogg.se/
 
Måste ockås säga att "gästbloggarna" (om man nu kan kalla dom för gästbloggare fortfarande) har gjort ett väldigt bra jobb med den här bloggen, verkligen! Är stolt över att kunna säga att jag var med och startade den här hemsidan! Tyvärr har jag inte planerat att komma tillbaka så snart, men det verkar ju inte som om vi behövs här iallafall! Ni får sköta om er, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback