Novellbloggen

För er som läser novellen på novellbloggen jadensmithtime.blogg.se har jag glada nyheter.
Jag har precis fått hjälp med att fixa en ny design av Swag designs Riktigt snygga designer!
Jag har även börjat skriva och tänka ut hur denna novellen skall vara, och är riktigt pepp för att ni skall få läsa den. Men jag kommer antagligen inte börja publicera den under sommaren då jag vill njuta så mycket som möjligt.
 
För er som inte har läst novellen kan klicka HÄR för att komma till den.
 
Om ni har en egen blogg som behöver ny design tveka inte att kika in på Swag Design. För att göra det, klicka HÄR
 
hoppas att ni har en grym sommar!!
 

Kommentarer
Postat av: Sam

Hej! Grymt fin blogg du har om Jaden. Jag har en fråga till er, är ni sugna på ett länkbyte mella er fansida och min fansida om Josephine Bornebusch. Min blogg är helt nystartad.

Tack i förväg MVH//Sam

2012-07-01 @ 01:54:33
URL: http://bornebusch.blogg.se
Postat av: Alexandra-teckningo foto

Hej, jo jag kan inte se vissa bilder på sidan, kan ni länka dem,så jag kan se dem iaf? :D Grymt bra blogg <3

2012-07-04 @ 10:11:17
URL: http://kathaleeya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback