Kommntarer

 
Ingen aning faktiskt.. om det var någon som frågade så var det någon random person på tumblr. 
1. jag vet men iblan glömer jag bort vilka jag har svarat på.. tack! Jag tror att jag redan har svarat på den frågan :)
2. Aw asså såna här kommentarer blir jag så glad över asså det är sjukt nu förstår jag bloggare som säger att de blir glada över kommentarer! <3
Ingen är säker på vilka de är men man kan gissa med tanke på vilka han känner och är med så det här är typ allas teorier, vet inte årdningen. 
Sofia Richi, Kennedy Rue Mccullough, Rachel Harris, Olivia Holt och Stella Hudgens. Han rappar typ om att han började när han var 8 år, då hade han iaf sin första flickvänn. Nej då det är bara kul! :D TAck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback