Sorry for no Bloggingh!

Är jätte ledsen för att jag inte har bloggat men jag ser att ni har levt erat lilla egna liv här på bloggen:) ialla fall så hoppas jag att all vet att Cool tape är ute? MEn har tänkt att svara/visa på er kommentarer. 
Alexandra: asså jag är en gästbloggare här och skulle nog bara vara det under sommaren? men är iallafall kvar här, har faktiskt funderat lite på att skaffa en med hjälpare med då måste jag veta om det är någon som vill bli det? 
 
Lizzie: asså till alla er som skriver sånna kommentarer, hon som skriver novellen och jag är inte samma person pch jag vet faktiskt inte när dm kommer ut eftersom att vi inte har någon kontakt..
 
 
Till allla andra!: Tycker att det är jätte kul att ni kommnterar här på bloggen, även fast jag inte ger något svarr till er direkt i person har jag läst alla era kommentarer och uppskattar att ni har förklarat så mycket om varför in inte gillar honom lägre och varför ni gör det! puss på er!! :*

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag skulle jätte gärna vilja hjälpa till.
Tycker det är kul med bloggande, och jag vet ju och tar ju reda på mycket om Jaden så. :D

Är ofta inne på datorn (om jag inte har läxor eller är med kompisar den dagen) så jag kommer nog vara rätt så aktiv och skriva mycket. :')

Svar: Jätte bra!! återkommer snart!! :*
Lovisa

2012-10-02 @ 01:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback