Instagram


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej på dig! :)
Jag vill bara säga några saker..
Jaden har varit mitt liv, min förebild, min dröm, min idol lääänge nu och jag har haft honom som bakgrundsbild på mobilen osv. Han är verkligen varit min stora förebild! Jag har älskat honom, följt hans liv. Följt den här asbra bloggen. Tills nu..! Jag är inget fan av hJade

2012-09-28 @ 21:29:36
Postat av: Elsa

Forts. Jag är inget fan av Jaden längre. Jag tycker väl att han är sjuuukt snygg o att han sjunger bra fortfarande!
Men om man lägger märke till detaljer.. Låttexter t ex "I'm super rich" osvosv. Och hur länge sen var det han sa att han älskar oss Jadenators? Hm. Grymt länge sen.
Jag kommer inte sluta följa den här bloggen eller följa Jaden på Instagram. För jag diggar honom fortfarande. Tycker bara inte om just det med honom! Förstår du? :)
Så goodbye , Jadenatorn som jag har

2012-09-28 @ 21:33:45
Postat av: Elsa

Forts. Hejdå till den stooora Jadenatorn jag har varit..
Hoppas du/ni förstår.

Kram
Elsa :)

2012-09-28 @ 21:34:55
Postat av: moa

Vill bara säga även ifall han inte säger att han älskar oss vet vi att han gör det plus han skriver autografer ställer upp på fan bilder släpper titlar och lanserar en klädkollektion. Och det är till oss han repostar bilder på instagram och kommenterar och gillar fans bilder ville bara säga det

2012-09-28 @ 22:38:15
Postat av: Elsa

Till Moa:
Visst gör han det! Men jämför honom till ex med Justin.. Jag vet att Jaden inte är lika stor o så, men ändå.
Men det är heller inte bara därför jag inte är lika stort Jadenfan längre. Dessutom tycker jag att hans låttexter börjar bli lite själviska eller vad man ska säga. Men gillar honom självklary fortfarande! Men inte lika mycket :)

2012-09-29 @ 13:22:57
Postat av: moa

Okej :)

2012-09-29 @ 14:51:45
Postat av: Anonym

Jag tycker faktiskt inte det är så konstigt att han skriver om sitt liv (och att det därför låter själviskt) men han har inte en svår bakrund som de flesta i hip hop branchen exempel eminem, lil Wayne och 50 cent. Och han Kan ju inte skriva låtar på samma sätt som exempel jb eftersom det krävs en historia när man rappar och inte bara "baby" liksom hoppas att ni fattar hur jag menar

2012-09-29 @ 22:24:41
Postat av: Anonym

Till elsa:

Jag har oxå slutat vara en Jadenatorn, jag förstår hur du menar.. men jag tror att Jaden älskar oss... Jag har trönnat på jadens musik jag med, dom börjar bli lite tråkiga och själviska, Han är sjukt snygg och allt det.. jag har vart ett as stort fan av honom, har minst 57 bilder på fb bara med honom, och på bakrunden på min telefon har vart många utav honom... Men det ligger nått i honom som gör så man tröttnar. Just nu är jag ett stort fan av justin och har blivit det nydligen. Och har typ glömt bort jaden helt. För Justin Biber förändrade mitt liv till den jag är nu.

2012-09-30 @ 00:04:32
Postat av: Elsa

Till Anonym som skrev klockan 00.04:
Skönt att någon förstår hur jag tänker! :) Precis så ja. Han är fett snygg o sjunger bra o allt. Han älskar oss säkert man han visar det inte på samma sätt som Justin till exempel. Jag har vart ett stort fan av Justin länge och ja, han är förändrat mitt liv också! Jag älskar Justin sjukt mycket. Lika mycket som jag älskade Jaden, men nu är jag inte alls lika stor Jadenator. Har liksom växt ifrån honom lite grann eller vad man ska säga :)

2012-09-30 @ 17:30:10
Postat av: Lizzie

När kmr nästa novell kapitel? xx

2012-09-30 @ 19:29:00
Postat av: Alexandra

Kan man bli gästbloggare här fortfarande? :)

2012-10-01 @ 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback