hej..

även ifall detta inlägg inte har någonting med jaden att göra, men det kändest schysst att göra ett inlägg en då både för er läsare och för lovisa. så nu till saken jag kommer inte ha möjligheten att blogga den närmaste tiden framöver eftersom jag i måndags började på gymnasiet och från och med nu kommer jag lägga mer tid på skolan men också hänga med alla kompisar så att man inte tappar kontakten när man går på helt olika skolor. Så tack för att ni inte skickat mig hat för mina estetiskt sätt efterblivna inlägg och tack till lovisa för att du lätt mig blogga här.
 
                                     
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Simon87

Mycke respect till dig!:) fokusera på skolan!

2013-08-21 @ 14:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback