Svar på kommentar

 
Hej Zamira! Jag tycker att det är mycket tråkigt att du känner så. Att jag åker bort mycket kan jag inte råför eftersom det är sommarlov och att jag är bara 15 år så det är mina föräldrar som bestämmer när jag åker bort och jag kan inte göra så mycket åt det. Men jag vet mycket väl att jag inte är så bra på att uppdatera längre och det mår jag faktiskt dåligt över. Om det händer något jätte intressant så kommer jag antagligen göra mig tid nu när jag är utomlands och uppdatera om de så det behöver du nog inte oroa dig över. Vill också bara säga att jag inte är den ända som bloggar här och jag tror att Moa kommer hem snart och kan uppdatera. 
 
Försöker inte skylla ifrån mig eller så men jag vill att ni ska förstå varför jag inte bloggar så bra! Hoppas ni förstår och jag ska försöka blogga lite även fast jag inte är i sverige. Är jätte glad att ni fortfarande orkar kolla in på bloggen betyder mycket! Kram på er! / Lovisa
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback