Svar på kommentarer

Hej vill bara säga förlåt för den mycket  dåliga uppdateringen den här veckan men har haft 3 prov och massor med läxor. Ska säga ärligt också att jag tycker inte att det är så kul att blogga längre även fast jag får så fina kommentarer från er. En till sak, om ni tycker att mina svar var lite dryga så är det för att mitt humör är på botten just nu och jag orkar inte med allt som händer. 
 
 
Hon heter Stella Hudgens och är vanessa Hudgens syster. 
Nej det är du inte, har ju skrivit på den här bloggen att jag också gör de. Han uppmerksammar oss inte så mycket länre. Det är mest ''Köp den nya LOVE t on Msftsrep.com'' annars hänger han bara med Jenner's och Aria's... 
Men jag har liksom inte sätt några sånna ringar på deras fingrar. Till skillnad från Jaden och Kylie lägger du ju ut bilder varje dag på ders ringar på Twitter och Instagram.
Haha ja du jag kan börja följa dig om du vill :) Vet inte riktigt om jag vill lägga upp mitt Ig namn här på bloggen... 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag fattar helt om du inte orkar när man har massa prov hade själv fyra prov denna vecka och har två på tisdag natonella är inte att leka med

Svar: Aw tack! :*
Lovisa

2013-02-08 @ 20:30:06
Postat av: Moa

*Nationella

2013-02-08 @ 20:30:28
Postat av: Anonym

Stella gav kanske Jaden bättre "influence" än vad Kylie gör..?

2013-02-08 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback