Hur blev jag Jadenator?

Jaaa det började väll med att jag blev belieber och någon dag bestämmde jag mig för att kolla på ALLA justin biebers dåvarande musikvideos. Då fannns ju Never Say Never musikvideon och Jaden där och jag tyckte att han var söt och gullig antar jag. Kommentarerna till videon sa något så här typ: Omg jaden's sooo cute :*  Jag visste redan innan att han hette jaden så jag sökte väll på google och fick fram massor med bilder! jag hittade även den här bloggen och någon jaden och justin blogg som jag följde dagligen. Jag fick även reda på att jaden var den ur söta killen i the pursuit of happiness som jag såg några år innan jag blev jadenator. Ja sen när uppdateringen på den här bloggen blev sämre började jag leta upp egen fakta om jaden och lärde mig massor! läste även utlänska bloggar om jaden och willow. sen frågade jag om jag kunde bli gästbloggare här men det fick jag inte och det blev en annan tjej istället :( När hon slutade blogga vart jag typ lite sur och kommenterade något i stil med '' Nu tycker jag att alla Jadenators som följer den här bloggen förtjänar en bloggare som uppdaterar mera!'' och sedan dess har jag publicerat inlägg här så många som jag hinner med! hoppas ni är nöjda! :)
Min Favorit bild, hehe 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback