kommentarer

Aa jag vet... Alla växer väll upp antar jag? jag tror jag är ganska gald att jag inte är som jag var förra året :S
Ja det har jag reagerat på typ varje dag bara med kylie och mateo och dem. Det verkar som om willow också har slutat att vara med henne :( Jaa tycker sååå synd om henne! 
Jättebra!!
Jag har inte gjort det än men jag ser ingen anledning att det inte skulle kunna sicka det hit! så pröva du och när du hem den så får du skriva en kommentar så jag kan se! :)
JAg bor i stokholms län typ 20 min från city :) JA det skulle var jättekul! haha aa känner samma sak känner ingen Msfts/jadenator :o förutom er... Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tänk bara på att om ni beställer från USA kan man åka på tull... ;)

2013-01-15 @ 21:41:11
URL: http://agnesmadelene.blogg.se
Postat av: Moa

15 dollar i tull ungefär

2013-01-15 @ 21:50:31
Postat av: Emma

Jag har beställt kläder o det gick jättebra! :)

2013-01-15 @ 23:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback