dagensfråga

så min fråga till er är vilken av jadens fyra filmer tycker du är bäst och varför tycker du som du tycker.
 
var det hans första film jakten på lycka? 
 
 
eller föredrar du the day the earth stood still 
 
 
 
eller kanske karate kid? 
 
 
eller är det after earth? 
 
 
 
så min favorit skulle jag säga är jakten på lycka,den har bara så bra motiv och faktumet att den är baserad på en sann historia gör filmen till en av mina "all times" favoriter så den är inte bara den bästa jaden varit med i utan bland mina topp tio favoritfilmer i allmänhet. 
 
okej så det var min åsikt men nu vilja höra eran så kommentera :) 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jakten på lyckan och karate kid hars ett karate kid över 17 gånger :)

2013-06-29 @ 23:54:25
URL: http://gymnastics4ever.devote.se
Postat av: ellinor

after earth är ju helt klart bäst :D

2013-06-30 @ 01:31:03
Postat av: ellinor

after earth är ju helt klart bäst :D

2013-06-30 @ 01:31:03
Postat av: Molly

Karate kid, det var när jag såg den jag började gilla jaden :)

2013-06-30 @ 10:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback